ترمزها در سیستم آسانسور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 دی 1397
بازدید : 179
نویسنده : مجتبی سبحانی

ترمز d.c  الکترومغناطیس

این مورد با کوبل هایی که سرعتی هستند و وقت کمی میگیرند ساخته شده است ولی گاهی به صورت مداوم استفاده میشود که نیرو کاهش می یابد.روکش و بازوها از جنس چدن می باشند و پوشش ترمز روی بازوها قرار دارد و فنر زیر محور چرخش بازوها قرار دارد میگیرد .بهترین ترمز وسیله ای است که از جنس چدن پولیتی با سختی 150hbاست. این نوع ترمز به طور آهسته حرکت میکند و معمولا در مکان های آرام و بی سروصدا به کار میرود.

بالابر صنعتی

ترمز سیم بکسل

این نوع ترمز با دست کار میکند و بسیار ساده است.تکان های میان غلطک سیلندری و روکش ترمز کم است به عنوان ترمز سریع است.ترمز سیم بکسل فقط در زمانیکه سرعت در جهت حرکت به پایین زیاد باشد عمل میکند. این ترمز دارای: ترمز.کمپرسور هوا.مخزن هوا و کنترل کننده الکترونیکی میباشد . یک فک به روکش فولادی متصل است که فک دیگری به صورت افقی حرکت میکند و به سیم بکسل ها نیرو وارد میکند.در آخر که سیم بکسل بین فک و سیستم بالابر قرار میگیرد از حرکت باز می ایستد.

 




:: برچسب‌ها: بالابر صنعتی , بالابر کرج , بالابر تهران , نصب بالابر صنعتی , فروش بالابر , بالابر ثابت , بالابر متحرک , بالابر هیدرولیکی , بالابر مغازه , بالابر فروشگاه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بالابر صنعتی ، جک درب اتوماتیک پارکینگ ، کرکره برقی کلیه خدمات نصب ، راه اندازی ، تعمیرات و فروش

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش بالابر صنعتی و آدرس liftsale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com